سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره جرثقیل در تهران

اجاره جرثقیل سامان ارائه دهنده سرویس های پیشرفته جرثقیل، لیفتراک و تریلی، مجهز به انواع جرثقیل های سبک، سنگین و بالابرهای روز دنیا از 3 تن الی 360 تن در تمام نقاط تهران می باشد.

این شرکت در زمینه اجاره جرثقیل شامل جرثقیل سقفی، جرثقیل موبایلی (ماشینی و کامیونی)، جرثقیل تاورکرین، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازوئی و جرثقیل آویز، اجاره لیفتراک شامل لیفتراک های سبک و سنگین، کانتینررو و ریچ، اجاره تریلی شامل کمرشکن، کشویی، تریلی بالن دار و بوژی فعالیت دارد.

اجاره جرثقیل در تهران توسط جرثقیل سامان که یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت‌ها در حوضه اجاره جرثقیل است.

اجاره جرثقیل در مناطق مختلف تهران

در دسترس شما برای بارگیری و ارائه ی کلیه ی خدمات شامل حمل و نقل و تخلیه بارهای متنوع ، با پیشرفته ترین و مجهزترین جرثقیل های سبک و سنگین موجود در بازار، به صورت شبانه روز و در سریع ترین زمان با نازلترین قیمت اجاره جرثقیل در تهران .

برای پروژه های ساختمانی بزرگ و یا انتقال بار به ارتفاع بلندتر از 18 متر، به استفاده از جرثقیل های قوی تر و با بوم بلندتر نیازمند می باشید.

این مورد را هم به  جرثقیل سامان بسپارید.

اجاره جرثقیل 15 تن، جرثقیل 20 تن، 25 تن، 30 تن، 35 تن، جرثقیل 40 تن، 45 تن و 50 تن در این محدوده هستند که ما به تمامی آنها تجهیز شده ایم.

اجاره ی جرثقیل فوق سنگین در تهران همراه با تیم متخصص در انجام جابجایی های پیچیده و سنگین ، برای انتقال و جابجایی اجسام سخت و سنگین در اماکن دشوار همواره از سامان جرثقیل کمک بخواهید.