سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره جرثقیل در تهران

اجاره جرثقیل در تمامی نقاط تهران

جرثقیل سامان یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت‌ها در حوضه اجاره جرثقیل است.

با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌های سنگین و سبک برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین را با کمترین قیمت و خسارت انجام می‌دهد.
قوی ترین سرویس دهی و بهترین قیمت اجاره جرثقیل در تهران و همچنین اجاره جرثقیل های گوناگون اعم از سبک و سنگین در کلیه ی نقاط تهران بصورت روزانه و هفتگی شامل جرثقیل های 3 تن الی جرثقیل 360 تن و تاورکرین.
ارائه ی راهبردی ترین خدمات اجاره ی جرثقیل های سنگین ،  و مقرون به صرفه ترین خدمات با جدیدترین ماشین آلات و با تجربه ترین کادر و متد های روز در اجرای پروژه در حیطه فعالیت جرثقیل سنگین.

اجاره جرثقیل در مناطق مختلف تهران

در دسترس شما برای بارگیری و ارائه ی کلیه ی خدمات شامل حمل و نقل و تخلیه بارهای متنوع ، با پیشرفته ترین و مجهزترین جرثقیل های سبک و سنگین موجود در بازار، به صورت شبانه روز و در سریع ترین زمان با نازلترین قیمت اجاره جرثقیل در تهران .

برای پروژه های ساختمانی بزرگ و یا انتقال بار به ارتفاع بلندتر از 18 متر، به استفاده از جرثقیل های قوی تر و با بوم بلندتر نیازمند می باشید.

این مورد را هم به  جرثقیل سامان بسپارید.

اجاره جرثقیل 15 تن، جرثقیل 20 تن، 25 تن، 30 تن، 35 تن، جرثقیل 40 تن، 45 تن و 50 تن در این محدوده هستند که ما به تمامی آنها تجهیز شده ایم.

اجاره ی جرثقیل فوق سنگین در تهران همراه با تیم متخصص در انجام جابجایی های پیچیده و سنگین ، برای انتقال و جابجایی اجسام سخت و سنگین در اماکن دشوار همواره از سامان جرثقیل کمک بخواهید.

جرثقیل سنگین بوم بلند در تهران:

شرکت سامان جرثقیل دارای جرثقیل های بوم بلند با توان بلند کردن از سه تا 160 تن را دارا می باشد.